Årets tollercup arrangeres på Hankø Fjordhotell 2.-4. juni.
Etter et lite opphold på grunn av Covid-perioden, ser vi frem til å igjen kunne møtes utenfor jobben og forhåpentligvis bygge relasjoner og ha det sosialt og artig sammen.
Fredag 2. juni braker det løs med velkomst, innkvartering og en grillbuffet på Hankø, hvor man har anledning til å møte gamle og nye kolleger.
Kubb og fotball
Lørdag er satt av til kubb - og fotballturnering på hotellets område, så alt er i umiddelbar nærhet og man har kort vei til det meste uten å måtte tenke på transport. Det oppfordres til å melde på kubblag og eller fotballag. Hvordan fotballturneringen blir avhenger av hvor mange påmeldte lag, om det blir 5'er, 7'er, mixklasse osv. Dette tar arrangementskomiteen en avgjørelse på underveis frem mot juni. På kvelden er det duket for bankett, taler, musikk og underholdning.
Tollercupen har vært en tradisjon siden 70-tallet og har vært et årlig sosialt og sportslig arrangement hvor alle etatens ansatte har hatt anledning til å delta.
Arrangementskomiteen har som mål at tollercupen skal fortsette å være en arena for å knytte bånd på tvers av distrikter/divisjoner og avstander og ettersom vi i år har så mange forskjellige typer tollansatte ser vi det som ekstra viktig å få til nettopp tollercupen.
Støtte fra arbeidsgiver og NT
Dette har også arbeidsgiver sett viktigheten av og har tilført ekstra midler for å sikre gjennomføring av arrangementet. Arrangementskomiteen ønsker å rette en stor til arbeidsgiver for dette. NT har også bidratt med ekstra midler, så tusen takk.
Som tidligere så får hver deltaker støtte for å sikre så mange deltakere som mulig og for å bidra til at egenandelen blir så lav som mulig. Hvor stor støtten blir avhenger av antall påmeldte.
Årets invitasjon er nå sendt ut og påmeldingsfristen er 19. mars. Arrangementskomiteen oppfordrer til å melde seg på så tidlig som mulig, og ved stor interesse så er det første mann til mølla som gjelder mtp romkapasitet på hotellet. Det er også mulig å delta på hele eller deler av arrangementet uten å overnatte.
Les mer om arrangementet og meld deg på her:
Arrangementskomiteen, primært bestående av Ola Johnsen, Anniken Harldsen, Ida Tangen, Bjørn Granli, Marthe Aas Rye og Håvard Gaustad ønsker med dette hjertelig velkommen.
Comments